sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Ensimmäinen huolto

180tkm huolto on pykälää vaativampi ja hetken harkinnan jälkeen päätin viedä auton paikalliselle yhden hengen toiminimelle syynättäväksi. Lystin hinta oli 295e ja palautteena kerrottiin jarrujen kulumisesta. Satulat olivat kuuleman mukaan erityisen jäykät eikä niitä saatu käsivoimin liikkeelle. Jarrupalat olivat niin ikään kuluneet sisäpuolelta lähes täysin ja ulkopuolen palat olivat lähes iskemättömät. Jarrulevytkin olivat vaihtorajalla.

Tämän lisäksi seuraava poiminta on toiseen korjaamoon lähettämästäni mailista:
"Vasemman vetoakselin vaihdelaatikon päässä oleva stefa vuotaa ja
vaihteistoöljyä on vuotanut ulos. Tämä voisi osaltaan selittää myös
ajoittain nihkeän ykkösvaihteen ja pakin. Samoin vasen ulompi
vetonivel on väljä. Tarttis siis vaihtaa stefa + vaihteistoöljyt sekä
ulompi vetonivel."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.