lauantai 17. elokuuta 2013

Sähköpenkki ja tutkat kuntoon



Lisätään vielä viimeiset kuvat pari vuotta jälkijunassa, mitä tuli tehtyä 2013 syksyllä. Päiväsin tämän tekstin suurin piirtein tapahtumahetkeen. Sähköinen penkin korkeussäätö ja Steel maten parkkitutkan asennus.


Kuskin penkin alta kaivettu korkeussäädön moottori irti. Osa ostettu ebaystä. Mukana tuli hyvät ohjeet, messinkinen hammasratas rikkoutuneen muovisen tilalle yms. Lopputuloksena korkeussäätö kyllä toimi, mutta se ei jaksanut nostaa korkeutta  kuskin istuessa penkin päällä :-). Hieman keventämällä toimii OK.
Steel maten unboxaus.

Reijät puskuriin mukana tulleella terällä. Puskuri oli aika v-mäinen irroittaa, kun pultteja ei nähnyt maan tasolla duunaillessa.
 Anturien maalaus auton väriseksi.
Ohjausboksi piiloon sivukoteloon. Tämä on langaton malli, eli parkkitutkan näytölle ei tarvinnut vetää omaa johtoaan boksista. Virran ryöstö peruutusvaloilta.
Jokaiselta anturilta lähtee oma johtonsa boksiin.
Tutkasta oli kyllä suuri apu ja voin varauksetta suositella tätä Steel maten tutkaa. Oikean virtajohdon löytäminen näytölle oli hieman haastavaa, koska johto ei ollutkaan saman värinen taaksepäin menevässä johtonipussa, kuin mitä peruutusvalolle meni takaumpiossa. Oikea löytyi yhden hudin jälkeen.
Antureiden liimaus ja johtojen siistiminen.
...ja puskuri kiinni. Sivulevikettä ei ole vielä tässä kuvassa saatu liimattua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.